سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شریف‏ترین بى‏نیازى ، وانهادن آرزوهاست . [نهج البلاغه]

زی زی گوووولوووو
نویسنده :  مهسا*

سلی..........خوفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجا می خوام براتون یه مطلبی رو روشن کنم.........همه گوش ها بامنه؟(ازتیکه های معلم هامون کپی شده)

من قبلا یه وبلاگ داشتم به نام mahsa2love.blogfa.com یادتونه که؟؟که تقریبا هم تازه ساخته بودمش

ولی چون چند روز پیش تولد بهترین و صمیمی ترین دوستم یعنی مهسا خانم بود به همراه کادوم وبلاگمو

تقدیمش کردم و از اون خواستم که از این به بعد ایشون مدریت شو به عهده بگیره........واون هم کلی

خوشحال شد وقبول کرد ......و حالا این وبلاگو برای خودم درست کردم وبه خاطر تشابه نامی که داریم

دوتامون یه پست الکترونیکی داریم که دیگه بیشتر از این هنگ نکنید.......... بله.......بله...دس..........دس

راستی اینم بگم امروز به دلیل فراموش کردن کارت دانش آموزیمون به اتفاق هم از ساعت7صبح تا12وبیست

دقیقه توی حیاط بودیم وحق رفتن به کلاسو نداشتیم..........(ما هم که از خدا خواسته)بله ........اینم از

رفتار های نا مشروع ناظم ماست دیگه...................



پنج شنبه 87/10/5 ساعت 8:35 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بالاخره حاضر
کاش زمان بر می گشت
من چه قدر ایثار گرم!
اینو بخونین که هنگ نکنید!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فهرست
15214 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
درباره خودم
زی زی گوووولوووو
مهسا*
مهسا محل سکونت :تهران
حضور و غیاب
لوگوی خودم
زی زی گوووولوووو
لوگوی دوستان




لینک دوستان
مهندسی صنایع
انسیه
یاسمن
یاسمن عزیز
مروارید عرفان
یه پسر نا راضی
موسوی
بهروز
زینب
بهار عشق
سینا
مهسا جون
غریب آشنا
نسرین
الی جون
آوای آشنا
اشتراک
 
دسته بندی یادداشت ها
امداد غیبی . خودتون پیدا کنید............... . ندارد .
طراح قالب


جدیدترین قالب وبلاگ


خدمات وبلاگ نویسان جوان